היועמש"ית משיבה לבן גביר: "לא תקבל ייצוג עצמאי"

ישראל רובין 1 Comment on היועמש"ית משיבה לבן גביר: "לא תקבל ייצוג עצמאי"

היועצת מיארה השיבה לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וכתבה: "לא תוכל לקבל ייצוג עצמאי לכל העתירות נגדך או נגד משרדך. היועצת המשפטית לממשלה היא הפרשנית המוסמכת של הדין עבור הממשלה, חוות דעתה מחייבת ומשקפת את הדין הקיים, כל עוד לא קבע בית המשפט אחרת. ייצוג נפרד מתאפשר במקרים חריגים והדבר נבחן באופן פרטני על פי נסיבות העניין ונימוקי הבקשה"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי ניסיון ההטרלה של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שביקש ייצוג משפטי עצמאי ללא היעזרות בשירותי היועצת המשפטית לממשלה, נמשכת המתיחות בינו לבין היועצת המשפטית לממשלה שמסרבת לקבל את תכתיבי השר ועומדת על דעתה.

במכתב ששלחה היועצת מיארה לשר בן גביר נכתב: "לא תוכל לקבל ייצוג עצמאי לכל העתירות נגדך או נגד משרדך. היועצת המשפטית לממשלה היא הפרשנית המוסמכת של הדין עבור הממשלה, חוות דעתה מחייבת ומשקפת את הדין הקיים, כל עוד לא קבע בית המשפט אחרת.

"ייצוג נפרד מתאפשר במקרים חריגים והדבר נבחן באופן פרטני על פי נסיבות העניין ונימוקי הבקשה". היועמ"שית הוסיפה כי היא חוזרת על בקשתה להפגש איתו ולקבל בדחיפות את התייחסות השר לטענות המועלות בבקשות לצווי ביניים שהוגשו בעתירות לבג״ץ בעניין חוקתיות התיקון לפקודת המשטרה והייצוג בהן.

כזכור אתמול פנה בן גביר ליעוצת המשפטית והודיע כי הוא אינו מעוניין שהיא תייצג אותו בעתירות נגד משרדו. בן גביר כתב כי הוא אינו סומך עליה ומן הדין והיושר שהוא ייצג את עצמו בעתירות המופנות כנגדו.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מגיב בחריפות למכתב היועמ"שית, שבו היא דחתה את בקשתו של השר לייצג את עצמו בעתירות המוגשות נגדו או נגד משרדו וכתב: "אני שמח שאת מבקשת להיפגש איתי אחרי שכבר
גיבשת את עמדתך והחלטת להקפיא מינוי ניצב עמיחי אשד למפקד בסיס הדרכה. אין לי אמון בך, בשיקולייך ובהחלטותייך, והגיע הזמן שאפסיק לשמוע באמצעות התקשורת על מכתבים שאת שולחת אליי".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ימך שמך ושם זכרך יכלבה בוא נראה אותך עוטרת לבית המשפט על זה שבהפגנות של חרדים מפרקים אותם מכות רצח יכלבה בת כלבה